Lilla lulle

 2016-08-28    11:02:31   av:Jennyhellstrom

Jag mår så himla bra nu när lilla louie kommit hem <3 han är så mysig! Han vill vara nära mig hela tiden. Första natten så låg han i sängen hos mig HELA natten, detta vet jag eftersom jag vaknade upp flera gånger & då låg han där bredvid mig :') han äter bra & har gått på sin låda. Han har varit väldigt skeptisk till Buster men de gör framsteg! Igår var han framme & luktade på honom när bustis sov & louie hoppar gärna ner på golvet & lägger sig ca 15cm ifrån honom så han är inte så rädd längre! Lille lulle har till & med använt sin klösgrej som jag köpte!

 Hannibannani

Finaste lilla Louie <3

Svar: Tack hanni :') <3
Jenny

 2016-08-28    19:00:01     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Hannibannani

Jag glömde säga att jag verkligen ser framemot att få träffa din nya lilla bebis och även dig förstås! <3 Jag saknar dig så otroligt mycket... Tänker på dig varje dag!!

 2016-08-28    19:39:38     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Lisa

Gud vad sööööt :') när får man hälsa på?

Svar: Du får komma när du vill!
Jenny

 2016-09-06    14:38:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!