Jobb & katt.

 2016-08-02    21:36:13   av:Jennyhellstrom
Igår var första arbetsdagen. Jag trivs väldigt bra. Jag har trevliga kollegor och gillar barnen och skolan. Dock längtar jag tills skolan drar igång om några veckor så man får in sina rutiner och kan börja planera lite mer och verkligen känna att man gör någon nytta. Just nu känner man sig lite vilse men snart blir man nog lite stadigare på benen :) 
 
Om ca 3 veckor får jag hem min lilla pälstuss ♥ Jag har som ni sätt redan fått hem ett klösträd. Jag har även redan anmält honom till utställningar. Om vi kommit med så kommer vi att åka till Falun den 1-2 oktober, där kommer hans uppfödare att ställa ut en av hans systrar och en annan köpare kommer att ställa ut den andra systern så blir väldigt roligt. Fredriks mamma följer dessutom med dit så kul med sällskap och bo på hotell osv. Den 8 oktober har vi anmält oss till Norrköping utställning, då ska madeleine följa med ♥ enligt Links uppfödare och andra uppfödare som varit hemma hos henne, så är han helt klart bäst i kullen och kommer troligtvis gå riktigt bra i utställning så det skulle vara kul om det kunde bli så. Längtar i alla fall efter honom! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!