Torsdag!

 2016-04-28    21:37:32   av:Jennyhellstrom

Haft en fin eftermiddag med Hanna & Jessica! Gick en sväng på stan, åt middag & fick lite kvalitetstid. Köpte inte med mig något hem men säg däremot en väldigt fin ljusstake som sitter på väggen! 

På vägen hem blev det som vanligt att dunka musik i bilen, denna gång blev det fredagspepp blandad med lite hårdrock! älskar tid med mina flickor, de får mig att må så bra! 

Visst är den fin? Vet inte om man ska köpa eller avstå.. Stora frågan.. 
 Hannii

Haha jag lyssnade på sommarlåtar på vägen hem, inbillande mig att det var soligt och varmt ute ;) Jag hade också en trevlig kväll igår, är super nöjd med kjolen och blusen! :) Den där ljusstaken var super fin! Jenny-stil ;) <3

 2016-04-29    09:04:46     URL: http://obeerghanna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!