Sunday

 2016-04-17    20:29:14   av:Jennyhellstrom
 
Idag tog vi en riktig sovmorgon, låg och drog oss länge. Blev sedan en liten cykeltur med bullen! Runt 12 så mötte jag upp min bästa jess och vi begav oss mot Avion (umeås nya köpcenter). Köpte dock inget mer än två stearinblockljus från ikea. Jag läste för någon dag sedan att många ljus innehåller ett ämne som heter paraffin och det är cancerframkallade, man skall därför istället köpa riktiga stearinljus. Studier visar att paraffinljus avger cancerframkallande ämnen vid förbränning och bildar koldioxid som även påverkar klimatet. Så från och med nu blir det bara riktiga ljus. När mina doftljus är slut så kommer det inte bli fler av dem heller, de är tydligen ganska farliga dem med. synd. 
 
Hade i alla fall en trevlig dejt med min finaste vän. Vi åt god mat på vezzo, strosade runt och snackade gojja m.m. ♥ Nu under kvällen har jag & min pojkvän varit på gymmet, körde lite bänkpress & armar. Nu är man nyduschad, mätt & belåten. Ska sitta med examensarbetet en stund och sen blir det chill! Godkväll :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!