Lill-lördag!

 2016-04-06    20:51:00   av:Jennyhellstrom
 
 
 
 
Idag har jag haft en fantastisk eftermiddag & kväll med min soulmate! Vi spenderade några timmar på stan där jag införskaffade mig ett par nya jeans & en söt liten kjol! Sedan placerade vi våra små söta rumpor på "Göteborg" för lite plugg, skitsnack & god mat! Först bjöd Jessica mig på en västerbottenpaj & sedan bjöd jag tillbaka på en marängswish! Sådana här dagar skulle man ha ofta, tänk vad enkelt livet hade varit om man jämt hade detta att se fram emot! 
 
Frågan är.. Hur skall jag klara mig i Jönköping utan Jessica? 
 Hannni

Även om jag inte var med i kväll och äter inte så ofta ute med dig... jag vet då 200 % säkert att jag kommer inte klara mig utan dig när du far till Jönköping ♡

 2016-04-06    21:01:16     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Jess

😭 vi pratar inte om de mer 💔

 2016-04-07    09:40:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!