Lägenhetsförsäljning, semester & jobb!

 2016-04-12    11:18:00   av:Jennyhellstrom
 
Har inte velat skriva ut någonting eftersom papprena inte är riktigt påskrivna än men jag har fått ett jobb! Det är på en skola i Jönköping! Jag kommer att börja där i början av Augusti så jag ska faktiskt ta mig ett välförtjänt sommarlov! Jag har inte varit "ledig" på 5 år så skall bli riktigt skönt och bara kunna göra vad jag vill i några veckor, en riktig semester med andra ord. Hoppas på bra väder så man kan bada, sola, vara mycket i sommarstugan med mina föräldrar, umgås med familjen och vänner, bustis etc. 
 
Vi är även i fullfart med att sälja lägenheten nu. En mäklare och fotograf har varit här och fotograferat osv. så nu om några dagar kommer den hamna i både tidningar och på internet. Är blandade känslor men för det mesta känns det just nu rätt skönt. Jag är rätt klar med Umeå faktiskt. Jag är spänd på att flytta, börja jobba, bo närmare hem, umgås med mina gamla vänner osv. Kommer såklart vara skitjobbigt att lämna alla fantastiska människor här uppe men de som man verkligen bryr sig om kommer man ju hålla kontakten med. 
 
Nu ska jag fortsätta skriva på examensarbetet, ska nog ta en stol & sätta mig i solen för det är helt fantastiskt väder ute idag! Ha en bra dag allihopa! 
 FELICIA

Åh grattis till jobbet!! :D

Svar: Tack felicia :D :D
Jenny

 2016-04-12    13:38:09     URL: http://fsturedahl.forme.se/
 Kickan

😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ mig slipper du inte 😁

Svar: DET VILL JAG INTE HELLER 😭❤️❤️❤️
Jenny

 2016-04-12    17:10:27
 Erica

Kommer bli konstigt utan dig 😢

Svar: Aw :( vi får hälsa på varandra! Jag har ju redan bjudit in mig själv till ditt bröllop ;)
Jenny

 2016-04-13    09:52:33     URL: http://gnussan.blogg.se
 lisa

Grattis till jobbet! Fan vad kul! :D så stolt över dig!

Svar: Tack Lisa! :D
Jenny

 2016-04-14    01:36:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!