ons.

 2015-09-23    15:55:05   av:Jennyhellstrom
hej alla vackra människor. 
 
Jag har inte bloggat på några dagar för har inte haft så mycket att skriva om helt enkelt. Fredrik har ej varit hemma sedan i måndagsmorse, han är iväg & gör ett skolarbete med en vän i Nordmaling men ikväll kommer han hem igen ♥ under dessa dagar har jag jobbat & tagit det väldigt lugnt. Det har regnat varje dag & i skrivande stund så öser det ner ordentligt. 
 
Nu ska jag slappa lite till, innan jag åker & tränar. Boxning står på schemat idag. Tränade det i söndags & har varit skakis i armarna sedan dess så ska bli skönt! Har som mål att köra minst 4-5 träningspass i veckan & än så länge har jag kört 0 så nu är det all in som gäller!
 
 
Ska försöka bli bättre på att blogga & fota. Hösten brukar vara en bra bloggperiod för mig! see u later :)
 Jess

Vi kör 4 dar i rad nu!!

 2015-09-23    19:15:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!