När jag ändå är igång.

 2015-09-28    22:45:00   av:Jennyhellstrom
 
Jag tittade runt lite på instagram & hittade en profil som har mycket fina ljuslyktor, där 50% av priset man betalar går till cancerforskningen. Jag som älskar lyktor & som gärna vill stödja forskningen så gott jag kan, beställde såklart två stycken. Den till höger kostar 99:- och 50% går till barncancerfonden. Tyckte den var så himla fin & kan tänka på alla fina människor som jag har förlorat när jag tänder den. morfar farfar & vivi ♥ Den rosa lilla lyktan kostar 79:- och 50% går i förmån till rosa bandet. 
 
Längtar efter mina lyktor, ska tända dem varje kväll & tänka på alla kämpar som finns där ute. Blir perfekta presenter/julklappar också ju! 
 Kickan

Vart på insta har du hittat dessa ?

Svar: kommer ej ihåg vad instagramkontot heter men hemsidan heter http://webbshop.majascottage.com/, där ifrån jag beställde! Finns massa fina saker :)
Jenny

 2015-09-29    21:02:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!