Målarbok för vuxna!

 2015-09-15    17:35:00   av:Jennyhellstrom
 
Denna hösten kommer jag vara en riktig pysselkärring känner jag. Jag har böcker att vika, igår köpte jag garn & stickor så jag kan sticka mig en halsduk & idag har jag beställt målarböcker för vuxna! Det är så avkopplande att ha något litet pyssel om kvällarna & detta lät så mysigt! Medan man ser på tv eller musik, tända ljus & bara sitta & måla lite för sig själv :) Igår var jag som sagt på Colorona-party och då beställde jag bra aquarelle pennor, så nu är jag redo för hösten! 
 
 Daniella

Åh jag både stickar och målar i min likadan ritbok, älskar det!! Kanske får bli en kvällsyssla för oss när vi kommer upp till er då 😀

Svar: Haha har du också målarbok? Klart vi ska sitta med det när ni är här :D två veckor kvar!!!!
Jenny

 2015-09-15    19:34:19
 Daniella

Ja det har jag😀 köpte det för någon månad sen, sitter med den jämt! Åh det skan bli så kul!!😍

Svar: haha, åh!! Vill ha min nu nu nu :D & vill att ni kommer nu nu nu!!
Jenny

 2015-09-15    21:23:40
 Kickan

Åh såna målar böcker är så mysiga , Nova har en som heter dagdrömmar de är en illustratör från Umeå som gjort den å några andra :)

Svar: längtar efter min ännu mer nu :D
Jenny

 2015-09-16    09:02:16
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!