Lör & sön!

 2015-09-08    19:49:00   av:Jennyhellstrom
 I lördags sprang vi som sagt tjejmilen! Eller Camilla & Jessica sprang, medan jag & kickan skakades oss redan i fredags så vi pendlade mellan att springa & gå men det gick lika bra det med. Det var över 31 000 st tjejer som var med & tävlade. Det var ett sånt tryck & stämning, helt fantastiskt! Om jag har möjlighet så springer jag gärna nästa år igen! 
 
 
Så fort vi var klara så drog vi mot hotellet för att göra oss iordning. Sedan drog vi ned mot stan för lite middag! Åt på "Bankomat" och vilket ställe! Maten var helt fantastiskt god & väldigt trevlig personal, där äter jag gärna igen när jag kommer tillbaka till stockholm. 
 

Sedan avslutade vi kvällen på bästa girls-weekend-vis, med bio = magic mike xxl! En riktig tjejdag med andra ord ;) filmen var sjukt rolig & sevärd, så den rekommenderar jag alla kvinnor där ute att se ♥


I söndags var det en heldag på stan som gällde. Det var trögt för mig i början, hittade ingenting att köpa men så fort jag hittade mig en tröja så släppte det. Det blev två tröjor, ett linne, en parfym, harry potter-godis & en diorparfym till fredrik (Världens bästa flickvän är man). På stan åt vi muffins med glass, helt sjukt gott & jag hoppas det kommer till umeå i framtiden (vi mådde dock inget vidare efteråt, haha men det var värt det). 



Vilken helg jag har haft ♥ det har varit så himla mysigt & roligt tillsammans med er. 
Kärlek, peace out! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!