Jessicas födelsedag!

 2015-09-26    13:10:00   av:Jennyhellstrom
Igår fyllde min bästa & finaste Jessica år! Vi började med ett härligt träningspass efter skolan, sedan blev att göra sig iordning för att vid 16 åka in till o'learys & äta god buffé! Efter maten fick vi en spontanidé att dra & bowla, så så blev det! Det var flera år sedan jag bowlade men gud så roligt det var, jag var bättre än jag trodde :D Hoppas du hade en bra födelsedag jess, i loooooooove u ♥

♥ Vad hade mitt liv i umeå varit utan dig?
 DANIELLA

Omg!! Shit va bra du hade passat i så kort frisyr det ser ut som att du har på sista bilden!

 2015-09-26    13:46:20
 Madde

Håller med 👆🏻

Svar: Haha, någon vacker dag kanske ;)
Jenny

 2015-09-26    14:56:01
 Daniella

Jag tar med frisörsaxen på torsdag😘

Svar: Haha gör det! Du får gärna toppa mig lite ;)
Jenny

 2015-09-26    16:02:17
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!