Idrott & hälsa

 2015-09-26    13:05:44   av:Jennyhellstrom
Nu har det snart gått en hel månad på den nya kursen. Hela terminen så kommer jag att läsa hälsa- & idrott för yngre åldrar, för att kunna bli idrottslärare för åk 1-6 :) Jag har lite blandade känslor kring kursen faktiskt. Jag hade sett fram emot den så mycket eftersom jag älskar idrott & ser fram emot att få undervisa i det. Däremot så har det varit ett ganska segt tempo om man jämför med vad vi är vana vid. De har lagt mycket uppgifter under samma period så hittills har det varit segt men sen kommer allting på en & samma gång. 
 
Det är ganska roligt men hade högre förväntningar. Men det är långt kvar så vi får se vad som händer! Igår hade vi i alla fall dans på förmiddagen! Tänk att om bara ca 8 månader så tar vi examen & många av er kommer jag aldrig träffa igen. Jag längtar & fruktar samtidigt men just nu ska jag försöka att passa på att njuta :)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!