fattig!

 2015-09-11    08:22:00   av:Jennyhellstrom
 
Jag är så nöjd över mina köp från Stockholm! Favorittröjan är den svarta längst upp till vänster, har den hela tiden känns det som. Den är både snygg & otroligt skön! Den gråa är från vero moda, är något typ moccatyg så den är hur len & skön som helst, nästan lite obehagligt - haha. Ett boy-linne som jag köpte på rean i någon affär, fortfarande inte ens provat den än! 
 
Parfymen från hollister går jag runt & luktar nu förtiden, jag älskar den! Diorparfymen köpte jag till fredrik, skämde bort honom lite extra för att han lät mig åka iväg till stockholm i ca 5 dagar & tog hand om djuren & allt hushåll under tiden. Parfymen luktar himelskt gott & det blev ju inte svårare att köpa den direkt när johnny depp gjorde reklam för den ;) 
 
MEN det bästa köpet är nog mitt harry pottergodis! I måndags gick vi in en americans godisaffär & där hittade jag Berti bott's böner i alla smaker. Haha det finns allt från spysmak till öronvaxsmak men även några goda ;) sen blev det två chokladgrodor med där det följer med ett trollkarlskort! Lite löjligt dyra men harrypotternörd som man är så var det värt det! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!