vardagslyx

 2015-10-24    09:00:35   av:Jennyhellstrom
Jag har varit dålig på att blogga och har ingen bra ursäkt för det. Har inte bara haft någon lust kanske men nu blir det bättre igen för nu har jag fått min nya telefon! Det är mycket bättre kamera så förhoppningsvis blir det fler och bättre bilder på bloggen nu framöver :) 
 
Onsdagen borde i alla fall uppmärksammas lite extra för då hade jag & min bästa jessica en riktig mysig dag, mitt i veckan. Det kallar jag för vardagslyx! Först tränade vi ett riktigt jobbigt boxningspass på gymmet, första gången i mitt liv som jag kände spysmak i munnen och verkligen ville kräkas efter ett pass. Sedan åkte vi till Café Göteborg och åt god mat (läs: Jessica åt god mat, jag åt marängswish). Vi avslutade sedan kvällen med ett biobesök, 21.30 gick vi på "Crimson peak". Det är en skräckfilm men hade allt, tyckte faktiskt att den var riktigt bra och det är inte ofta jag tycker att skräckisar/triller är så bra så den kan jag rekommendera folk att se, kanske på halloween :) 
 
min fina ♥ dock dåliga bilder från förra telefonen! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!