pmsmonster

 2015-10-16    13:48:19   av:Jennyhellstrom
 
Just nu är det synd om min sambo. Nu är det några dagar kvar till min mens & då blir jag ett pmsmonster. Detta blir jag varenda månad. Jag har så mycket känslor just nu. Jag är jätteglad, jag är arg, jag är ledsen, ängslig, kär, förvirrad, lycklig, olycklig och ja, fruktansvärt jobbig. Jag kan inte hjälpa det. Jag är heller inte medveten om att det är hormonerna som spökar utan det upptäcker jag några dagar efter att det börjat. & ja, jag skyller faktiskt mitt humör på pms/hormoner för det är annars väldigt märkligt att det endast blir såhär 1 gång i månaden, strax innan mens ;) 
 
Jag vill inte vara sån här men vad ska jag göra? Jag tycker helt enkelt bara att alla i min närhet kan acceptera mig och vara mina slavar dessa dagar varje månad, hur mycket begärt är det? Köp mig lite choklad & gör mig lycklig, tack :) 
 Lisa

Man får va det ibland. Inget att skämmas för. Fatta vad vi får stå ut med jämt och ständigt! 🙊

 2015-10-21    14:12:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!