leker

 2015-10-08    22:32:26   av:Jennyhellstrom
Nu äntligen är jag så gott som klar med hemtentan! Det har varit både en pina att skriva den men även lite roligt. Jag gillar ju att skriva. Det är roligt när man kommer igång men innan man kommit över den där lilla tröskeln så är det väldigt segt alltså. Hoppas man når fram till ett G nu bara, då är jag nöjd. Nu har jag inget att göra så roar mig med lek i photo booth! 
 
 
Kommer ihåg när jag var yngre, då älskade jag denna effekten - sepia! don't know why! 
 
Godnatt allihopa ♥ nu checkar jag ut. Imorgon blir det tjejmys med kickan & jessica!
 Jess

Du får lära tilly hur man posar och gör hjärtan hon har inte den kropskontrollen hon är antingen inte själv i bild bara hjärtat eller så är hjärtat åt fel hållså man bara ser en hand från sidan

Svar: Det ska jag lära henne :D
Jenny

 2015-10-11    18:13:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!