Helgen!

 2015-10-06    10:14:29   av:Jennyhellstrom
Igår åkte Daniella & Timmy hem igen så det känns väldigt tomt i lägenheten nu. Helgen har i alla fall varit helt fantastisk! I fredags så gick vi en sväng på stan, fikade, visade dem Sävar & sedan hade vi en riktig myskväll med god mat från grillen & en massa sällskapsspel. 
 
På lördagen var det min födelsedag. Fredrik väckte mig med frukost på sängen & sedan när de andra hade vaknat så blev det paket! Fick en massa fina saker, tack ännu en gång ♥ Sedan blev det till att göra sig iordning, gå med hundarna & dra ner mot mariedal. Vi bowlade en timme & sen blev det mat på Peppes nere i stan! Jag älskar maten på peppes, alla som kommer till Umeå borde äta där & äta deras pepparstek, mmmmm! Sen åkte vi hem igen & avslutade kvällen med ännu mer sällskapsspel! 
 
I söndags, den sista dagen så tog vi det väldigt lugnt. Vi åkte runt lite i Umeå, gjorde hemmagjorda pizzor & spelade ännu mer spel. Haha, vi har spelat så himla mycket spel men det är ju så fantastiskt roligt! Det hade blivit en hel del monopol & quizmysteriet. 
 
En sväng i stan! 
 
I väntan på maten! haha jag ser typ drogad ut. 
 
Långpromenad i de norrländska skogarna! 
 
Killarna fixar pizza!
 
Tack ännu en gång för att ni kom upp hit. Jag hade en så himla bra helg tillsammans med er, underbara ni. Det var så kul att få visa er runt & visa er hur vi bor, & få ro om er en hel helg ♥ see u soon. 
 Lisa

GUD VAD LÅNGT HÅR DU HAR KVINNA!! vILL OCKSÅ HÄLSA PÅ DIG JUUUU.

Svar: MEN KOM DÅÅÅÅ!!!
Jenny

 2015-10-08    20:06:12
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!