terrordåd i paris.

 2015-11-14    09:46:00   av:Jennyhellstrom
Jag blir mörkrädd. Vart fan är världen på väg? Ursäkta språket nu men jag är förbannad. Jag är förbannad, upprörd, arg, ledsen, skärrad och orolig. Dessa jävla terrorister. De tar oskyldiga människors liv. Är de helt hjärndöda? Jag förstår verkligen inte. Jag förstår inte hur människor kan vara så himla olika. Det finns så många goda människor på den här jorden och sen finns det monster. 
 
Jag längtar efter att skaffa barn men i detta läget just nu så vågar jag inte. Jag vill inte sätta ett barn till denna hemska världen. Varför förstör man andras liv? Världen har så mycket fantastiskt att erbjuda och livet är så kort, varför tar inte människor chansen att faktiskt leva? Dessa äckliga terrorister kan ju knappast tycka att deras egna liv är speciellt roliga. 
 
Nu ska jag inte skriva mer. Ville bara skriva av mig om hur arg jag är och hur vriden jag tycker att denna världen börjar bli. 
 
Mina tankar går till alla som inatt befann sig i paris ♥
 Kickan

Mår illa över vilken värld vi lever i

Svar: fruktansvärt. Hoppas att vi under vår tid på jorden hinner vara med om fred <3
Jenny

 2015-11-14    20:58:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!