onsdag.

 2015-11-25    21:53:07   av:Jennyhellstrom
 
På fredagmorgon åker min älsklingspälskling iväg och det känns skit & piss rent ut sagt. Men imorgon så skall vi ha en riktig myskväll då vi tar fram lite adventspynt så som alla lampor & kanske någon julgardin! Eftersom han åker på fredag så vill vi hellre pynta imorgon än att jag ska behöva göra det helt ensam på söndag, roligare när man gör det tillsammans ♥
 
Idag har det varit en riktig pluggdag. Har suttit sedan tidigt imorse och förberett mig inför seminariet som är imorgonbitti. Känns sådär inför morgondagen men det är bara att babbla på så skall det nog gå vägen :) på eftermiddagen så har jag & f åkt till stan, käkade på texas burger och sedan köpte vi julklapp & for sedan hem! Nu ikväll har jag tränat, käkat lite julskinka och ska se ett avsnitt Grimm. Godnatt allihopa everybody! 
 Je

Läääsa ett kapitel mena du va!?

 2015-11-26    16:48:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!