måste bli bättre.

 2015-11-10    22:38:00   av:Jennyhellstrom
Ibland slås man utav olika händelser och nyheter som ger en lite perspektiv på saker. Det är enkelt att falla in i sina rutiner och mönster. Man glömmer bort att ta vara på sina nära och kära. Det är ett enkelt uttryck att säga "ta vara på varandra" men hur lever man efter det egentligen? Jag tänker på det väldigt ofta och försöker ständigt tala om för mina nära att jag älskar dem & att de betyder mycket. Men ibland kommer jag på mig själv att jag faktiskt tagit vissa människor förgivet och förväntat mig att de alltid kommer att finnas där, men sanningen är inte exakt så. 
 
På bara en sekund så kan en person vara borta. Man tror alltid att man själv- och sina nära är odödliga. Man tror att mardrömmar och hemskheter händer alla andra och inte en själv, men helt plötsligt så gör det just det. Och när någonting händer så vill man inte stå där och inse att man inte visade hur man kände tillräckligt mycket och ofta. 
 
Detta lilla inlägget blev nog ganska luddigt och jag har ej läst igenom det men det jag ville komma fram till i alla fall är att försök ta vara på era nära och kära, så gott ni bara kan. ♥ 
 
min prins som jag ska ge lite extra kärlek ikväll ! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!