Maraton!

 2015-11-14    18:46:02   av:Jennyhellstrom
Ikväll är det lugnt här hemma. Jag är fortfarande väldigt slö och hes så orkar inte göra så mycket och orkar inte prata. Vi har nyss ätit lite god mat, idag blev det hemmagjorda biffar med potatis & sås, min favoritmat ♥ Fredrik ska se en fotbollsmatch om en stund så jag ska nog bara slappa i sängen, läsa en bok eller kanske spela lite the sims :) 
 
Imorgon blir det harry potter-maraton här hemma hos mig. Erica, hanna, jessica, kickan & linnea kommer hit så ska vi se de 3 sista filmerna (vi såg ju de första 5 förra gången). Det kommer bli så mysigt med mina fina flickor, framför världens bästa filmer och en massa godsaker ♥ 
 
Sett dessa filmer hur många gånger som helst men man tröttar aldrig! 
 
Bild från förra gången, sån myskänsla :')
 Kickan

Längtar otroligt å vad jag saknar att umgås 😘

 2015-11-14    20:55:32
 Jess the bes(t)

Trea jag bliv uppräknad som TREA! 😱 Tack för ikväll going vi ska mysa mycket då även fast jag bara blev en trea!

Ps läs Potter nu inte Sims!!!

Svar: Du vet att du egentligen alltid är nr 1 för mig :*
Jenny

 2015-11-14    21:12:45
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!