Makeup app

 2015-11-24    22:31:09   av:Jennyhellstrom

Hittade en app som heter youcame makeup typ, & där kunde man verkligen leka loss! Bilden ovanför är verkligen inte hur jag ser ut just nu utan den är väldigt fixad i appen, skönt att kunna gå osminkad men på bloggen ser jag ut like a supermodel (skämt åsido)! Man man sminka sig, ändra hårfärg, ögonfärg, ändra aniktsform osv. 
 Jess

Du ser äckligt snygg ut, men jag tycker du ser mycket finare ut på rikt. Dit vanliga jag är så naturlig typisk svensk skönhet ;) du ser mer mänsklig ut och en som på medeltiden då no makeup fanns skulle du skina framför alla andra ;)

 2015-11-24    22:38:03
 Kickan

vi kommer inte ha nå liv 😘

 2015-11-24    22:59:06
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!