Love!

 2015-11-03    08:53:20   av:Jennyhellstrom

Jag älskar mina nya kuddar från hemtex! Jag har även en filt därifrån som ser ut som den vita kudden så de matchar bra här i soffan :) om någon mer tycker om dem så är det faktiskt ta 3 betala för 2 på Hemtex just nu! 
 Carro

Jättefina!!

 2015-11-03    20:33:21
 Jenny

Sen vi gick i första inredningsbutiken har jag börjat kolla i allt! reklam,affärer, internet efter inspo och man längtar ju inte mindre till eget efter de!:))
MEN jag har väldigt svårt att köpa något innan jag vet när jag får en lägenhet...
Och jag kommer säkert ångra mig sen att jag inte började köpa i tid! x)
Saknar dig iaf väldigt mycket men nu är det ju redan november !<3

Svar: åh!!!! Hoppas du får en lägenhet nu så vi kan gå och shoppa massor, åka till ullared vid jul eller något :D jag saknar dig massor, räknar ner tills jag kommer hem så vi kan ses! <3
Jenny

 2015-11-06    19:26:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!