julklappar!

 2015-11-16    11:14:00   av:Jennyhellstrom
Det är bara den 16e November men jag börjar redan bli klar med mina julklappar! Jag tycker att det är så skönt att vara ute i god tid, för jag är en perfektionist. Jag måste ge den perfekta julklappen, jag vill inte köpa bara för att köpa och så blir det ofta för mig om jag är ute i sista minuten. Än så länge är jag redan klar med mamma, pappa, mormor, farmor & precis nu har jag även köpt en sak till fredrik! Så nu är det en liten sak till fredrik kvar, victor, felix & evelina. Så hälften är klara ungefär :') Är så himla nöjd med julklappen till fredrik! 
 
Nu är det mindre än 2 veckor till första advent och ca 4 veckor kvar tills evelina & victor kommer hit. längtar så mycket ♥ längtar dock inte lika mycket till att fredrik ska åka iväg så mycket.. han är bara hemma i 1.5vecka till, sen åker han, kommer tillbaka i några dagar och sen åker han igen. 
 
 Kickan

När CSN kommer måste du tvinga ut mig på stan så att jag kan göra klart julklapparna

Svar: självklart :D
Jenny

 2015-11-16    19:36:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!