Black friday

 2015-11-27    17:09:00   av:Jennyhellstrom

Idag har jag & Jessica varit hemma hos mig och pluggat hela förmiddagen! Efter många timmars slit så är vi nästan klara men ska ta & finslipa det sista på måndag! Så vid 14.30 tog vi helg & åkte på en spontanare ner till stan. Vi båda hittade lite julklappar så det var gött! Typiskt oss att gå på black friday & det enda vi kommer därifrån med är saker till andra! Vi båda tycker att det är roligare att köpa till andra än till oss själva :) Lille ozzy var med på stan och på vägen hem så plockade vi även upp lilla tilly från skolan, om jag någonsin får barn så får de gärna vara som dessa två ♥
 
Nu är jag ensam hemma. Ska gosa ner mig i soffan med lite varm choklad & lite bra filmer, kanske läser lite Harry Potter också - myyyyyys! Hoppas alla får en helt fantastisk kväll, kanske uppdaterar mer sen annars hörs vi imorgon!
 Kickan

Vågade mig inte ner på stan idag 🙊 vill shoppa alldeles för mycket ! Läs Potter nu så ses vi senare i helgen 😘

Svar: Vi var bara nere i 1h så hann ej handla så mycket, hade kunnat bli farligt! 😁 det gör vi, lääääängtar! <3
Jenny

 2015-11-27    17:46:49
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!