365 dagar

 2015-11-01    20:33:26   av:Jennyhellstrom
haha, för ca 1 år sedan så lovade jag ju att jag skulle göra den här "365 dagar"-utmaningen under året. Som ni kanske har märkt så har det gått lite sådär. Kollade i mitt arkiv och jag har gjort ca 41 dagar. Jag skäms. Det var riktigt dåligt men jag tyckte att vissa frågor var så trista så jag sköt upp det hela tiden men jag tänkte nu börja igen. Kanske inte kommer något varje dag men jag ska minsann slutföra det jag påbörjade :) 
 

042. Vad tävlar du helst om?

Ska jag vara helt ärlig så är det nog ära. Det låter tråkigt men jag tror att det är så. Jag älskar att spela en massa sällskapsspel eller annat, och när jag vinner så känner jag mig bäst i världen och när jag förlorar så gör det inte så mycket. Om jag spelar om pengar osv. så blir jag ju bara skitsur om jag förlorar så det är inget vidare, haha. 


043. Vad är det allra sämsta du vunnit?

Jag vet inte riktigt men det är väl när man skrapat fram 10kr på en triss eller något. 


044. Om man bara tävlar för att vinna äran, är det någon mening att vara med då?


Som ovannämt, jaaaaa. Det är löjligt men just då, just när jag vinner så känner jag mig som en liten kung. 


045. Länka en tävling på internet som du deltar i just nu

Deltar inte i någon just nu men när första advent anländer så kommer jag nog att delta i en massa bloggtävlingar! 


046. Hiss & Diss - Tävlingsregler

Har inget självklart i huvudet just nu & orkar inte fundera i timmar så struntar i denna fråga :)


047. 5 bästa sakerna du vunnit

Kommer inte på 5 saker men i alla fall 3 st. Den absoluta bästa är alla postrar som jag vann förra året till ett värde av över 2000kr, det var postrar så som prada, gucci osv. Andra är när jag vann ett mobilskal som jag fick designa själv och det tredje är när jag vann bodylotion m.m. från bodyfarm. Alla dessa priser vann jag från olika bloggtävlingar/bloggkalendrar vid jul! 

 

får bli en bild på bror & jag idag, just för att jag saknar mina bröder lite extra mycket nu. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!