048. Vad för slags musik gillar du?

 2015-11-13    10:15:00   av:Jennyhellstrom
 
Denna frågan är verkligen jättesvårt för mig att svara på för jag är en riktig allätare. Som bilden visar så älskar jag allting ifrån lugna låtar med boyce avenue, till dansvänliga låtar med miley cyres, till sköna låtar med guns of roses och till hårdare musik med disturbed. Det beror helt på vilket humör jag är på! 
 
Det är nästan enklare att tala om vad jag inte gillar för musik. Jag är inte mycket för punkmusik, dansband och svensk musik. Så nej, jag är inte ett jättefan av håkan hellström för er som undrar, kommer kanske med åldern sen men inte just nu ;) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!