vill ut och resa

 2015-05-10    09:06:24   av:Jennyhellstrom
 
Jag har alltid varit så nöjd. Jag älskar mitt liv uppe i Norrland tillsammans med min sambo & min finaste vänner. Jag älskar staden och jag trivs med min utbildning. Men nu de senaste veckorna har jag fått en så stark längtan efter att bara släppa allting och dra mig ut för att resa. Jag vill inte resa till de vanliga turistorterna som man gjort tidigare utan jag vill resa överallt och se mycket. Jag vill till tropiska skogar, vattenhål osvosv. Vardagen känns helt plötsligt ganska grå, jag vill vakna upp på morgonen och inte veta vad som skall hända eller vad man skall få se under dagen! 
 
Så fort jag är klar med utbildningen så skall jag försöka resa så gott jag kan. Pendla mellan att arbeta & resa! Längtar ihjäl mig ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!