Vilken dag

 2015-05-20    21:04:00   av:Jennyhellstrom
Den här dagen har varit upp & ned. Den började bra med vfu och idag kom min lärare från universitetet och skulle se mig ha hand om en barngrupp och efteråt skulle han, jag & min handledare sitta och samtala/reflektera kring saker som rör verksamheten och mitt förhållningssätt osv. Det gick väldigt bra faktiskt! Jag har kommit en bra bit på vägen och känner verkligen att jag kommer att passa bra som lärare i framtiden :) har valt helt rätt. 
 
Inte lika kul att komma hem dock & behöva ringa min gamla operatör 3. Jag har fått en saftig faktura på över 1300kr pga upplåsning av telefon, men även 882kr för uppsägningstid på 3 månader. Jag är så himla less på det, att man skall behöva betala en så saftig summa när man haft telefonen i 4.5år och varit kund hos dem i evigheter. Tycker i alla fall att de borde kunna sänka kostanden, för den är på 299kr i månaden - för en gammal iphone 4!!! Man får ju en helt ny telefon för mycket billigare peng än så, helt sjukt. Jag ringde idag & kom till en sur tjej, får försöka ringa imorgon igen & hoppas då på att få prata med en glad kille, kanske har bättre lycka då! Annars är det väl bara att betala & se glad ut men det svider ordentligt, så tråkig utgift. Betala över 1300kr bara för att man vill byta operatör. Det komiska är ju att jag skulle byta till halebop för att det skulle bli billigare. Billigare my ass säger jag! 
 
Annars är jag också sjukt sur över vädret. Det är ju för sjutton 20 maj! Jag går fortfarande runt i jacka, vantar, halsduk och pannband! Det är så kallt! Det regnar ofta och när det ej regnar så blåser det storm. Är så less på norrlands väder, hoppas det blir bättre i södra sverige när jag kommer hem ♥ 2.5 vecka kvar, börjar längta lite! 
 
Så här skall man ej gå klädd i slutet av maj månad!! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!