tråkigaste dagen ever.

 2015-05-01    10:28:00   av:Jennyhellstrom
 
Klockan är inte så mycket men jag har redan insett att detta kommer bli en riktigt tråkig dag. Jag hade tänkt cykla ner till stan för att spendera lite pengar men vädret suger & jag ids inte till att åka buss, har fått någon fobi för det helt enkelt. Jag får väl försöka plugga lite, fastän att jag inte alls känner för det. Det är ju faktiskt en röd dag! Kanske tränar lite senare men annars blir det väl till att spela the sims & se på the big bang theory. 
 
Usch vad jag saknar min fredrik. I vanliga fall kan vi alltid hitta på någonting tillsammans sådana här dagar, han finns alltid där. Hade han varit hemma så hade vi tagit bilen till stan och sen kanske sett på bio eller någonting, nu är jag helt forever alone. Kom hem älskling ♥
 Erica

Det enda positiva med hans frånvaro är att saknad är något som är väldigt bra i ett förhållande. Tänk så underbart det kommer att bli när han kommer hem <3 Att vara ifrån varandra är det jobbigaste som finns men ibland är det så himla bra också att få sakna varandra extra mycket. <3

Svar: Ja men det är faktiskt helt sant erica! Det är väldigt nyttigt och jag tror att vi får en massa ny energi och kärlek när vi ses igen sen efter dessa veckor, men just nu känns det tungt :( men skall ha din kommentar i bakhuvudet och ta fram den när jag blir ledsen över saknaden.. <3
Jenny

 2015-05-01    15:41:49     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Erica

Förstår precis hur du känner, man vet att det är bra men ibland vill hjärta och hjärna inte samarbeta. Kommer ju att vara med Johan säkert två månader i sommar, mår redan dåligt över hemkomsten ungefär, haha. <3

 2015-05-04    19:05:01     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!