student

 2015-05-23    10:32:00   av:Jennyhellstrom
Om 2.5 vecka tar mina bröder studenter. Herregud, jag blir lika förvånad varje gång när jag inser hur stora de två börjar bli. Kan inte tiden stanna upp lite? Jag ser i alla fall fram emot denna dagen så himla mycket för jag kommer ihåg hur helt fantastisk min student var, från början till slut. Denna gången är jag en av alla personer som får hjälpa till bakom allting och försöka se till att deras dag blir lika bra som min! Har redan lovat att vara deras chafför hela dagen & ska hjälpa mamma med dekorationer och maten! 
 
Måste bara hitta de perfekta studentpresenterna också, svårare sagt än gjort. Victor är dock lättare för han ger mig lite tips men felix vill bara ha en tatuering och ingenting till lägenhet osv. Får klura på detta i 2 veckor till! 
 
Skulle vilja göra om denna dagen 100 gånger! 
 Evelina

Ge mig tips på vad jag kan köpa till Victor! Saknar dig snart ses vi<3

 2015-05-23    15:31:37     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!