Så stolt över mig själv!

 2015-05-19    20:34:00   av:Jennyhellstrom
Idag hade vi besök utav Krister som tidigare arbetat på det gamla tropikhuset i Holmsund. Han hade med sig 3 st ormar till oss. Jag tror att den stora gula var en Kungsboa och den lilla var en kungspyton, den lilla var en albino! Den tredje kommer jag ej ihåg. Alla barnen var mycket exalterade och många vågade prova att klappa och även hålla i ormarna! 
 
När allting var slut så passade jag på att få klappa och hålla i de två gula ormarna! Har alltid varit totalt livrädd för ormar och jag ljuger om jag säger att jag ej var supernervös idag! Var så rädd för att de skulle bitas men de var så himla snälla, blev till och med lite kär i den lilla gula :') kanske man skaffar sig en liten orm någon gång, dock så blir den ju större sen. Detta var bara en liten unge! 
 
Vi fick ett minne för livet idag i alla fall. Kommer aldrig glömma denna dagen & det mest oförglömliga var när den stora gula får för sig att börja kissa medans krister håller i honom och krister märker ingenting utan för ormen runt i rummet och det flyger kiss överallt, haha. 
 
bebisalbinoormen ♥
 
Den kissande kungsboan, också långt ifrån fullvuxen!  Här vart jag lite nervös, han tittade mig rakt in i ögonen! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!