nostalgi

 2015-05-18    19:12:30   av:Jennyhellstrom
När jag inte är på VFU, pluggar, är med vänner, tränar eller ser serier så försöker jag få tid till lite the sims 2. Haha jag må vara världens nördigaste 21 årig men det är ju så roligt :') kommer ihåg när jag & min gamla bästi lisa satt hemma en fredag kväll/natt och "lanade". När alla andra var med sina respektive eller festade så satt vi hemma & spelade the sims! Då satt vi bredvid varandra, hade en massa godis och hade satt upp vissa mål som vi skulle nå och vem som klarade av mest först. Tider det ♥
 
 Lisa

Aw! Hahah! Så roligt vi hade! Försökte ladda ner det till Märtha men funkade inte.. :/ vill ju oxå spelaaaa! :')

Svar: ja :') åh så trist, hon hade fått låna mina cdspel :( <3
Jenny

 2015-05-18    19:16:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!