Jag har världens bästa vänner.

 2015-05-05    23:35:21   av:Jennyhellstrom
Ikväll knackade det på dörren & vem var det inte om mina finaste; kickan & jessica! De överraskade mig med en spontan tjejkväll som innehöll allting från ansiktsmask, vindruvor, choklad, téa, pussel och en massa tjejsnack såklart! Blev verkligen helt chockad när jag öppnade dörren, var nära på att börja gråta! De visste precis vad jag behövde just nu när jag är så ensam hemma. 
 
Den människan som ser söt ut i en ansiktsmask kan ju ringa mig! 
 
Tack för att jag får ha er i mitt liv, ni lyser upp min tillvaro ♥ så mycket kärlek! 
 Kickan

Tycker vi är sötast i ansiktsmask !!

 2015-05-05    23:39:49
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!