en funderare

 2015-05-09    15:44:09   av:Jennyhellstrom
 
Genom allting man går igenom och alla människor man träffar på under vägen så formas man till den man är idag. Ibland kan jag fundera på hur jag hade varit som person om de människor jag tidigare träffat, hade kommit idag istället. Om de människor jag har i mitt liv just nu, hade kommit för 10 år sedan istället. Hur hade jag varit då? Vart hade jag varit? Kan bli galen av att tänka på sådant här, hade så gärna velat veta. 
 
Idag blir det en tråkig dag. Bara sitta hemma. Ska försöka plugga så mycket som möjligt, träna, städa lite och kanske laga mig någon middag ikväll. Vi får se, blir en tråkig lördag för min del iaf :)
 Kickan

Vilken djup lördag du har

 2015-05-09    17:38:16
 Erica

Synd att du inte hade bilen hemma, då hade du kunnat komma ut till Sävar :) Vi gjorde marängsviss igår ^^

 2015-05-10    21:18:03     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!