att skaffa valp.

 2015-05-20    21:26:19   av:Jennyhellstrom
Det är absolut inte rätt tidpunkt just nu för vår lilla familj att skaffa en till familjemedlem just nu men kan inte låta bli att drömma mig bort lite. Fredrik har länge tjatat om att han vill ha en till hund men jag har alltid sagt nej. Nu börjar jag dock mjukna upp lite vid tanken på en Jämthund. De är så stoltliga & vackra hundar, skulle kunna tänka mig en sån. Men det får bli i framtiden, när vi vet vart vi ska bo & när jag har arbete. Just nu vet vi ju inte ens vart vi ska bo om 1.5år och hur vi kommer bo, känns dumt att ta in en hund i familjen då.
 
Känns i alla fall som att buster börjar komma upp i en bra ålder nu för att kunna skaffa en liten valp, då kan han lära den allt han kan. Om det är bra eller dåligt vet jag dock inte, haha! När vi skaffar oss en liten familjemedlem till så vill jag i alla fall bo lite större, har tid för all uppfostran & kärlek och dessutom så måste en utav oss arbete heltid. Vill absolut inte få ännu ett problemdjur, det räcker med de två vi har! 
 
Titta så vackra! :') smälter ju. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!