2 veckor!

 2015-05-24    13:17:22   av:Jennyhellstrom
 Om exakt 2 veckor så sitter jag & zeke på tåget hem mot Jönköping! Jag är lite klyven i hur jag känner över det. Jag längtar så otroligt mycket efter min familj, midsommar, studenten, vänner och fredrik men samtidigt så kommer jag sakna ihjäl mig efter mina vänner här uppe & lägenheten ♥ Men har hört att det ska bli lika fantastiskt väder i år som det var förra sommaren så ännu en grej att se fram emot :) denna sommaren ska bli mycket bättre än förra, då arbetade jag typ bara hela tiden, nu ska jag försöka parera mer mellan jobb & nöje! 
 
Ser fram emot sådana här spontana småresor tillsammans med nära & kära. 
Här fick jag & elina för oss på 2 sekunder att åka till Gällstad en sväng, en toppen dag ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!