Vilken härlig dag!

 2015-03-20    10:13:47   av:Jennyhellstrom
Idag skiner solen för fullt! Om ca 1h så är det solförmörkelse, spännande - den missar ni väl inte?! :) Om en liten stund skall jag göra mig iordning lite och åka på kattdejt hos Jessica! Som tidigare nämnt så skall hon ha hand om min lilla prins över påsk så vi träffas lite för att katterna ska känna sig bekväma med varandra ♥
 
Sedan efter lunch så skall jag till stan med kickan & jessica! Ska försöka hitta någon ny fin topp för ikväll så skall jag & fredrik på middag hos hans klasskompis & hans sambo. Aldrig träffat dem innan så det blir spännande, nervöst men spännande! :) 
 
Igår fick jag reda på skatteåterbäringen & jisses säger jag bara, den summan kommer sitta fint till midsommar :') Nu måste jag fräscha till mig lite, hoppas alla får en fin dag! Det kommer jag garanterat få i alla fall ♥
 
Nu ska den här tjocksmocken iväg på dejt med två fina damer ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!