Trött & norrsken.

 2015-03-17    22:06:13   av:Jennyhellstrom
Jag har blivit så trött. Fredrik tycker att jag är så tråkig att titta på film med på kvällarna för jag somnar alltid i soffan. Jag älskar att somna i soffan framför Tv'n! Jag vet inte varför jag har blivit så trött, för att jag ej tränar så mycket längre kanske? Börjar bli trött redan vid 21 på kvällarna, ibland tidigare. Men nu har jag börjat löpa & träna lite igen så får se om jag blir piggare utav det! 
 
Livet rullar på annars! Om några dagar är äntligen denna kursen i skolan avslutad & jag går istället på VFU i 10 veckors tid. Det kommer bli så roligt och skönt att få vara ute på vfu under våren eftersom vi kommer hålla till utomhus mycket & så! Dock börjar jag få lite ångest över att sommaren närmar sig, vet ej vad jag skall göra. Än så länge har jag ej fått något nytt jobb, så imorgon skall jag ringa hemtjänsten & antagligen få vara där igen. 
 
Just nu är det norrsken på himlen! Dock inte jättesynligt men den finns där! Jag känner att detta inlägget blev väldigt osammanhängande & konstigt men så blir det ibland, får väl gå djupare in på vissa saker i ett annat inlägg :) Godnatt!
 
 hanniii

Jenny, jag har svaret till varför du är så trött.. det är åldern vettu ;) <3

 2015-03-18    11:39:06     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Kickan

åh vad jag gillade denna bild på dig!

Svar: Men åh, tack kickis ;*
Jenny

 2015-03-18    14:02:28
 Evelina

Åh vilken fin bild!
Ser nästan ut som du klippt av håret om man kollar snabbt :D
Åh de skulle du passa as bra i!! <3

Svar: Åh tack eve! ;* har faktiskt klippt håret lite (a)
Jenny

 2015-03-18    21:53:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!