Jag lever!

 2015-03-13    17:37:02   av:Jennyhellstrom
 
 
Det har varit mycket i skolan denna veckan & sedan fullt upp hemma så har ej haft tid & lust för bloggen! Jag har varit i skolan, pluggat, varit på kattdejt, varit med hanna, varit med sambo, städat, cyklat en del, börjat löpa, promenad till ÖB med Jessica, slappat & idag har jag haft en heldag med Jessica ♥ lite kvalitetstid, vi cyklade ner till Ersboda en sväng i morse, kollade runt lite och sedan far vi till veterinären för att vaccinera hennes kissebebisar, sedan får vi till lite butiker & sedan coop för att inhandla lite inför kvällen! 
 
Ikväll blir det tjejmys hemma hos Jessica med tacos, film, bakning osv. Kanske att linnea kommer också & då ska vi klippa & slinga mitt hår ♥ är över 1.5år sedan jag var hos frisören så det är välbehövligt kan jag tala om! Hörs :)
 Lisa

Hur går det i skolan!? Kan du inte berätta lite om hur det är lixom upplagt? hur långa är lektionerna, vad gör man på rasten? hur många är ni i klassen? är så nyfiken :))

Svar: ska bli :D <3
Jenny

 2015-03-16    17:57:02     URL: http://Babicake.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!