hem till påsk.

 2015-03-04    13:04:00   av:Jennyhellstrom
Det händer inte mycket i mitt liv just nu. Är fruktansvärt förkyld & har lite att läsa i plugget men annars är det lugnt! Igår var jag & jessica på någon orgasmologi. Det var typ 70% läkare där och det handlade om anatomi och hur nervsystemet & hjärnan vid sex fungerar osv. typ. Vi hade inga bra sittplatser, satt på golvet längst fram för det var så mycket folk och föreläsningen var ej så intressant som vi hade förväntat oss så vi gick vid första bästa paus. 
 
Idag blir det en lugn & tråkig dag. Ska ut på en långpromenad med buster snart tror jag, det är fint väder utomhus! Senare skall jag söka sommarjobb, läsa litteratur & bara slappa. Jag & fredrik ska nog försöka boka tågbiljetter hem till påsk idag också! Jag har fått klartecken på att jag kan ta ledigt i alla fall, ska bara försöka hitta en kattvakt åt zeke de dagarna men det är lättare sagt än gjort! 
 
lite söta bilder ifrån när victor fick sin rufus ♥ snart kommer jag hem familjen!!!!
 Evelina

Saknar dig !<3

Svar: åh! & jag saknar dig ska du veta!
Jenny

 2015-03-04    18:57:20
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!