Fullt upp!

 2015-03-31    21:44:15   av:Jennyhellstrom
Ja, jag kommer med mycket ursäkter nu för att ej blogga men sanningen är att det är mycket just nu. Halva dagarna spenderas ute på vfu, sedan skall några timmar gå åt till att planera inför vfu. Sedan skall det hinnas med att laga mat, städa, gå ut med hunden, träffa vänner & ägna tid åt sambon. Inga världsting kanske men bloggen prioriteras inte iaf, inte så länge jag har en så dålig mobilkamera. När jag får en ny telefon med bättre kamera & ett större minne så är det lättare att "live-blogga" :) 
 
Men i alla fall - imorgon åker vi hem mot Jönköping för att fira påsk! Jag både längtar & fruktar dessa dagar. Jag längtar efter familj & vänner, men det kommer samtidigt bli jobbigt att lämna min lilla zeke. Jag är så töntig & blödig när det gäller den där katten alltså & jag vet att han egentligen kommer att ha det hur bra som helst hos Jessica & Per, det tvivlar jag inte en sekund på men det känns ändå jobbigt att lämna honom ♥ 
 
Tåget går kl 21.52 tror jag, ifrån Umeå så vi är framme ca kl 11 i Jönköping på torsdag! Under de 5 dagar som jag är hemma så skall det firas påsk, umgås så mycket med familjen som möjligt & även försöka hinna träffa några fina vänner! 
 
Min favorit i hela världen ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!