biomys!

 2015-03-23    19:17:00   av:Jennyhellstrom
Helgen har varit väldigt upp & ned. I fredags hade jag fullt upp som tidigare nämnt. Kattdejten gick väldigt bra, vi skall ses en gång till innan påsk men sen är zeke redo för att sova borta en vecka :') Sprang runt på stan med Jessica & Kickan, köpte inget speciellt mer än en lite söt påskhare & en ny kattbur till zeke, visar bild på den senare :) På kvällen var vi bjudna på middag hemma hos Johanna & Kristoffer vilket var mycket mer avslappnat & trevligare än vad jag hade förväntat mig! Blev bjudna på god mat, spel & mingel fram till halv ett på natten! 
 
I lördags blev det till att försöka studera hela dagen, lättare sagt än gjort. Samma visa i söndags. På kvällen unnade jag mig i alla fall en fika tillsammans med Linnea, Jessica & Kickan. Sedan gick vi på bio & såg 'Insurgent' vilken är en uppföljare på 'Divergent'. Kan enkelt rekommendera dessa filmer, väldigt bra & spännande, dock lite överdrivna ibland men helt klart sevärda! Hade i alla fall ännu en mysig kväll med mina tjejer ♥ Varje vecka skulle avslutas på detta vis! 
 
 
Tack för en fin kväll, det var välbehövligt ♥
 Kickan

Bästa avslutet på en vecka 💕

 2015-03-23    19:40:25     URL: http://juliussonkickan.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!