Måndag!

 2015-06-22    16:04:41   av:Jennyhellstrom
Hej! 
 
Kanske inte så många som vet men fredrik kommer att arbeta i Norrköping hela sommaren så vi kommer endast att ses under helgerna. Så nu när jag varit ledig i 2 veckor innan jobbet drog igång (idag) så passade jag på förra veckan att åka upp till honom & se hur han har det och umgås lite extra ♥ Jag ska försöka njuta utav sommaren men kan inte låta bli att längta efter hösten då jag får bo tillsammans med min sambo igen. Detta särbo livet är inget kul & ingenting för oss, vi funkar bättre när vi är tillsammans. 
 
min lilla familj. 
 
Nu har äntligen sommarschemat satt igång igen i alla fall, känns både jobbigt & skönt. Trivs med jobbet men det har varit ett sånt strul med allting att jag har tappat motivationen lite men hittar snart tillbaka förhoppningsvis! Idag har i alla fall första arbetspasset blivit avklarat & det gick bra :) Nu ska jag se om en kompis vill med in till stan, vill till xxl & köpa ett par nya gympaskor! 
 Carro

Tiden går fort när man jobbar,(tyvärr)..snart är ni tillsammans igen😊❤️

 2015-06-23    11:44:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!