Lördag & söndag!

 2015-06-02    07:43:00   av:Jennyhellstrom
I lördags åkte jag som tidigt nämnt ut till Sävar! Göran & Zelma kom och hämtade mig runt kl 16. Det var så underbart väder så kunde äntligen ha ett par shorts & t-shirt! Jag & saga var utomhus och spelade en massa olika utespel medan de andra fixade med maten. Sedan kom Tinas syskon också och det blev god mat! Efter maten blev det kubbspel för hela slanten & när det började bli lite kyligare så förflyttade vi oss in för efterrätt och sedan fortsatt spelkväll i vardagsrummet! 
 
 
Det vart en mycket mysig och rolig lördag. Det var första gången som jag var ute hos familjen Högdal utan fredrik. Det kändes väldigt konstigt först för vi brukar göra allting tillsammans men det gick bra, jag känner mig så välkommen & som en i familjen där ♥ morgonen efter så blev det frukost & sävarmarknad! Vi hade tur med vädret ännu en dag, trotts att det såg mörkt ut till en början. Jag trodde att marknaden skulle vara liten men det fanns en hel del, köpte dock ingenting! 
 
Det blev ännu en heldag med familjen då jag även följde med dem in till stan en sväng & gick på utopia, sedan blev det lunch på mc & sen hem! Tack för ett fantastiskt dygn, saknar er redan! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!