länge sen

 2015-06-17    11:41:53   av:Jennyhellstrom
Det har varit fullt upp sedan jag kom hem till Jönköping. Det har varit bal, shoppande & fixande inför student, studenten, umgås med min sambo som jag nu bara träffar på helgerna, jobbat, utbildning, osvosv. Har därför ej hunnit eller velat blogga så mycket :) 
 
Lite bilder från veckan kan i alla fall komma i ett senare inlägg men just nu är jag bara sur så orkar inte. Jag är glad, för jag är i Norrköping hos fredrik (han jobbar här över sommaren) men jag är sur för har precis fått veta att jag inte alls ska gå efter det sommarschemat som det var tänkt, idag den 17/6 så får jag ett nytt, är det klokt? är så himla irriterad. 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!