framtiden. (skrevs för några veckor sen)

 2015-06-03    19:16:38   av:Jennyhellstrom
Ja, jag är endast 21 år gammal och det är antagligen långt kvar tills jag skaffar barn men jag kan ändå inte låta bli att drömma mig bort ibland. Nu när jag är ute i skolan och fritids 5 dagar i veckan så blir jag bara mer och mer barnsugen. Tänk att få ha en egen liten kille eller tjej ♥ Jag har redan börjat skriva på en lista med tänkbara namn. 
 
Jag vill gå klart min utbildning först och arbeta i alla fall något år innan det är dags för mig att utöka familjen men åh. Vill bara spola fram tiden. Jag vill samtidigt njuta av livet som är just nu för så här lugnt som det är nu kommer jag nog sakna sen, haha. Jag ska försöka hinna resa mycket innan också & försöka hinna med så mycket som möjligt men jag vill inte bli en gammal mamma, så är det bara. 

Dock så är inte jag & min sambo riktigt eniga & överens på den här fronten. Men vi får se helt enkelt vad livet har att ge i framtiden :) Jag är inte redo än, men jag längtar tills jag blir det & tills vi två blir tre. Det skulle vara en sån kärleksfull liten familj. 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!