det rullar!

 2015-06-29    14:17:22   av:Jennyhellstrom
Livet rullar på! I helgen har jag varit med fredrik så mycket jag kunnat, eftersom det är enda tiden då vi kan ses. ♥ Har jag berättat för er om hur fruktansvärt förälskad jag är i den killen? Efter all denna tid så kan jag fortfarande inte förstå att han är min. Nu på senare tid så har jag verkligen börjat se på vårt förhållande på ett helt annat sätt, man förstår mer nu hur rädd man ska vara om de man tycker om & inte ta dem för givet. Tur att man börjat växa upp :)
 
Idag har jag arbetat & ikväll så står en träff med daniella på schemat! Har lyckats boka upp mig hela veckan, yey! Blir så rastlös på dagarna när jag slutat jobbet men nu har jag äntligen massa att göra hela veckan :) Imorgon efter arbete ska jag träffa madeleine & elin, på onsdag ska jag & några tjejer hjälpa elina att flytta, på torsdag ska jag träffa några tjejer från min gymnasieklass och helgen blir med f ♥ it's looking good! 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!