bra måndag!

 2015-06-08    19:43:00   av:Jennyhellstrom
Idag har det varit en bra dag! Vaknade upp bredvid min älskling ♥ var så lycklig igår när jag fick träffa honom igen & allting var bara så underbart. Nu saknar jag honom igen & räknar ner dagarna tills vi ses igen! Efter att fredrik åkte i morse så gick jag & buster på en långpromenad, han fick bada lite (som ni såg i förra inlägget). Sen har det bara rullat på med att umgås med mina bröder & hjälpa victor inför balen! 
 
Här är en liten bildbomb från dagen :) 
Lite fina bilder vi tog vid Vista Kulle :) 
 
Sen var det dags för mig & resten av familjen att dra in mot stan för att se dem gå balen :)
 
 
Så fina de är tillsammans ♥ 
 Jessan

Hon har samma klänning som min tärna klänning!

 2015-06-21    18:13:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!