Vilken dag!

 2015-07-01    22:36:00   av:Jennyhellstrom
Idag har jag varit inne i stan för att skaffa id-bricka till jobbet, tog ca 3 minuter och sedan åkte jag vidare mot elina! Idag har hon flyttat ihop tillsammans med sin pojkvän så jag har fått agera flytthjälp :) Johanna var även med & hjälpte till, var så kul att få träffa henne igen efter att vi ej har setts på flera år ♥  Vi har packat, burit grejer upp & ned, kört, städat osv. inga problem men i denna värmen så avlider man så det har varit en hård dag men väldigt rolig eftersom jag fick vara med e & j :) 
 
ser ni johanna? haha, snacka om att vi har storstädat!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!